Co znajdziesz w Serwisie Klienta:
Informacje o wartości Twoich oszczędności
zgromadzonych na IKE/IKZE oraz historię Twoich wpłat
zgromadzonych na IKE/IKZE oraz historię Twoich wpłat
Wygodne wpłaty
na IKE/IKZE przez BLIK, kartą i szybkim przelewem
na IKE/IKZE przez BLIK, kartą i szybkim przelewem
Podgląd do Twoich danych
oraz możliwość ich zmiany online
oraz możliwość ich zmiany online
Możliwość dodania i zmiany
osób uprawnionych online
osób uprawnionych online
Dyspozycje wypłat,
zwrotów, wypłat transferowych
zwrotów, wypłat transferowych
Bieżące informacje z Nationale-Nederlanden
– przypominamy o zbliżających się ważnych datach i Twoich limitach
– przypominamy o zbliżających się ważnych datach i Twoich limitach
Możliwość ustawienia,
jakie powiadomienia e-mail lub sms chcesz dostawać
jakie powiadomienia e-mail lub sms chcesz dostawać
Dostęp do ważnych dokumentów
takich jak Twoja umowa czy informacje roczne o stanie środków na IKE i IKZE
takich jak Twoja umowa czy informacje roczne o stanie środków na IKE i IKZE
Logowanie do Serwisu Klienta
Aktywacja konta w Serwisie Klienta
Dostęp do Serwisu Klienta zyskasz po poprawnej rejestracji Twoich podstawowych danych (imię, nazwisko,
e-mail i telefon) we wniosku o otwarcie IKE/IKZE oraz pomyślnej weryfikacji poprzez przelew bankowy (1
zł z Twojego konta bankowego, kwota zwracana niezależnie od wyniku weryfikacji).
Pierwsze logowanie do Serwisu Klienta
- Wejdź w link, który otrzymasz w wiadomości przesłanej na Twój adres e-mail
- Login – adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym
- Użyj jednorazowego hasła przesłanego na Twój numer telefonu. Po poprawnym zalogowaniu się, poprosimy Cię o zmianę hasła
Kolejne logowanie do Serwisu Klienta
- Login – adres e-mail
- Hasło – hasło zdefiniowane przez użytkownika
- Jeśli zapomniałeś/aś hasła: (1) Podaj adres e-mail, którego używasz do logowania się w Serwisie. (2) Na adres ten otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym, a na Twój numer telefonu - SMS z hasłem jednorazowym.
Pamiętaj o aktualizacji danych
Pamiętaj aby Twój e-mail i Twój numer telefonu były zawsze aktualne – informuj nas o zmianach poprzez Serwis Klienta. Na e-mail i telefon będziemy wysyłać potwierdzenia zmian, które zrobisz online na swoim koncie, a także jednorazowe hasła sms potrzebne do zatwierdzenie niektórych operacji.